Rapid ajánlatkéréshez kattintson ide

Magunkról


MAGUNKRÓL

A Rapid Rent Autó Kft. fő tevékenysége a tartós bérlet és flottakezelés, vagyis gépjárművek operatív lízing (tartós bérlet) formában történő finanszírozása és a kapcsolódó flottakezelés, üzemeltetés feladatok ellátása. Alapvető feladatunk emellett kezelt gépjárműparkkal kapcsolatos ügymenet egyszerűsítése és költséghatékonyság növelése.

Büszkék vagyunk rá, hogy teljesítménye alapján cégünk kiérdemelte a Bisnode nemzetközi cégminősítő "AA" minősítését. E tanúsítványra, mely kiváló hitelképességet és pénzügyi stabilitást jelent, a hazai cégek mindössze 1,75 %-a jogosult. Cégünk ISO 9001:2009 minőségirányítási tanúsítvánnyal rendelkezik.

Termékünk előnyei:

Tervezhetőség:  a gépjárművek használatáért ügyfeleink havi bérleti díjat fizetnek, mely révén könnyen tervezhetővé, kiszámíthatóvá válnak a költségek.

Megtakarítások: flottavásárló révén a bérbe adó jelentős kedvezményeket tud elérni mind a beszerzési, mind az üzemeltetési piacon, melyet a bérleti díjban érvényesítünk ügyfeleink felé. A bérleti díj költségként leírható, a személygépjárművek bérleti díjának ÁFA tartalma visszaigényelhető az üzleti célú használat arányában. A finanszírozási díj számításakor bérbe adó a gépjármű nettó beszerzési árát veszi alapul. A bérleti díj tőke részében a beruházási és garantált maradványérték közti különbözetet kell megfizetni. A költségek különböző elemzése révén javaslatot teszünk azok optimalizálására.

Kockázat átvállalás: a garantált maradványérték és a szolgáltatási átalánydíjak révén bérbeadó átvállalja a gépjármű későbbi eladásával, illetve a futamidő alatt felmerülő javításokkal járó kockázatot

Erőforrások átcsoportosítása: a bérelt gépjármű bérbeadó könyveiben, mérlegében szerepel, egyszerűsödik a könyvelés, a havi bérleti díj költségként jelenik meg ügyfeleinknél. Így forrásaikat alaptevékenységükre tudják fordítani, szemben egy vásárlással együtt járó hosszú távú amortizációval.
Egyszerű ügymenet, tehermentesítés: ügyfeleink egy szakértő szolgáltatóval állnak kapcsolatban, egy számlát kell fizetniük, mely jelentősen csökkenti az adminisztrációt, ráfordított időt, energiát.

Mobilitás, kényelem: az üzemeltetési szolgáltatások ellátásán felül dedikált kapcsolattartót biztosítunk, aki a használókkal, flottamenedzserrel szorosan együttműködve végi feladatát

Mit tudunk nyújtani Ügyfeleink részére?

 

Átláthatóság, kiszámíthatóság, bizalom: alapelvünk, hogy egy hosszú távú együttműködés alapja a bizalom. E cél érdekében termékünk átlátható és kiszámítható. nincsenek „apró betűk", váratlan költségek, meglepetések. Szerződéseinkben törekszünk szolgáltatásunk valamennyi elemét részletesen és számon kérhető formában megjeleníteni (pl.: garantált maradványérték, szerviz tevékenység részletes felsorolása, leadáskori állapot meghatározása, stb.)

Rugalmasság: igyekszünk mindenben igazodni ügyfeleink igényeihez, testre szabott megoldásokat kínálni és alkalmazkodni az elvárások, valamint a gazdasági környezet változásaihoz. A különböző gazdasági szereplők egyedi igényeihez, eltérő érdekeihez, szervezeti és vezetési kultúrájához igazodva alakítjuk ki ajánlatainkat és szolgáltatásainkat.

Biztos háttér: Partnereink kiválasztásakor nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy csak elismert és tőkeerős cégekkel kerüljünk üzleti kapcsolatba. Folyamatosan keressük a lehetőségét, a minél kedvezőbb beszállítói árak elérésének, ezzel garantálva a versenyképes feltételeket. A legösszetettebb fogyasztói elvárásoknak is meg tudunk felelni hála a sokszínű modell palettánknak és a rugalmas kondícióinknak. Beszállítóink hosszú évek óta stabil pénzügyi háttérrel rendelkeznek, magas szintű szolgáltatási színvonalon szolgáltatnak, elősegítve az általunk nyújtott szolgáltatásokat.

Szakértelem, tapasztalat: Munkatársaink több éves tapasztalattal rendelkeznek a flottakezelés, gépjármű értékesítés, bérbeadás területén. Elhivatottságuk, rugalmasságuk teszi lehetővé a folyamatos fejlődést az egyre kiélezettebb piaci környezetben. Folyamatos szakmai képzéseken való részvétellel biztosítjuk számukra a naprakész információkat, az aktuális termékekkel kapcsolatos ismereteket.

Tanácsadás: képzett szakembereink nem csak a Rapid Rent Kft. szolgáltatásaival összefüggésben, hanem akár független tanácsadóként is segítjük ügyfeleinket, legyen szó flotta-optimalizálásról, car policy kialakításról.

Célkitűzésünk: Cégünk tevékenységének központjában ügyfeleink minőségi kiszolgálása áll. Munkánk minősítése ügyfeleink elégedettségén keresztül mérhető le. Arra törekszünk, hogy minden ügyfelünk részére a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk. Csakis megbízható forrásból, márkakereskedésekből és gyári importőröktől származó gépjárműveket kínálunk, minőségi szerződött alvállalkozói körrel rendelkezünk. A széles márkapaletta, sokéves szakmai tapasztalat, valódi ügyfélközpontúság, professzionális ügyintézés és az elsőrangú beszállítói háttér mind-mind sikerünk építőkövei. Valljuk, hogy csak akkor lehetünk elégedettek, hogyha ügyfeleink is azok.

Bízunk benne, hogy Ön - továbbra is - kitüntet bennünket bizalmával, ha autót szeretne bérelni.